Jak vrátit zakoupené zboží
Jak vrátit zakoupené zboží
Vyplňte, prosím, formulář pro reklamaci (příloha č. 1 VOP), příp. formulář pro odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 VOP), které jsme Vám zaslali jako odkaz ve zprávě s informací o odeslání Vaší zásilky, a odešlete na náš email: obchod@cicinka.cz.
U neupravovaného zboží na zakázku (za účelem VOP je zboží upravované na zakázku považováno také zboží, které bylo z metráže ustřiženo na základě Vaší objednávky), máte právo vrátit zboží bez udání důvodu, penízky Vám pak vrátíme refundací na kartu, příp. na účet, ze kterého jste objednávku platil/a.
V případě, že jste zboží platil/a na dobírku, prosíme o uvedení způsobu, jak Vám penízky vrátit, stačí např. č. účtu na lístečku u vracené objednávky. Šetříme tak čas Vám i nám.
Zboží, prosíme, vraťte jakoukoliv službou na naši adresu:
Čičinka s.r.o.
Plzeňská 957/50
266 01 Beroun,
příp. jej můžete zaslat i na
BALÍKOVNU
Česká pošta - Kostelní 121/27
266 01 Beroun - Město
ZÁSILKOVNU:
Beroun, Plzeňská 95/44
OBCHOD S NOŽI
V případě zaslání prostřednictvím
DPD PICKUP
Čičinka - prodej bytového textilu
Plzeňská 957/50
Beroun
GLS parcel shop
Čičinka - prodej bytového textilu
Plzeňská 957/50
Beroun
Jestliže má zboží nějakou vadu, prosíme o její uvedení. V případě jejího potvrzení Vám společně s částkou za objednávku zašleme i penízky za Vámi zaplacenou přepravu směrem k nám.
V případě přepravy směrem k Vám Zásilkovnou Vám můžeme zaslat i tzv. reklamačního asistenta.
V tomto případě Vám zašleme kód nebo etiketu a Vy jednoduše odnesete zásilku na jakoukoliv pobočku Zásilkovny bez jakýchkoliv dalších poplatků.
Při odesílání, prosíme, uvádějte emailovou adresu obchod@cicinka.cz a tel. č. +420 603 466 135.
Děkujeme!
Vaše Čičinky