Jak vrátit zakoupené zboží

Jak vrátit zakoupené zboží

 

Vyplňte, prosím, formulář pro reklamaci (příloha č. 1 VOP), příp. formulář pro odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 VOP), které jsme Vám zaslali jako odkaz ve zprávě s informací o odeslání Vaší zásilky, a odešlete na náš email: obchod@cicinka.cz.

U neupravovaného zboží na zakázku (za účelem VOP je zboží upravované na zakázku považováno také zboží, které bylo z metráže ustřiženo na základě Vaší objednávky), máte právo vrátit zboží bez udání důvodu, penízky Vám pak vrátíme refundací na kartu, příp. na účet, ze kterého jste objednávku platil/a.

 

V případě, že jste zboží platil/a na dobírku, prosíme o uvedení způsobu, jak Vám penízky vrátit, stačí např. č. účtu na lístečku u vracené objednávky. Šetříme tak čas Vám i nám.

 

Zboží, prosíme, vraťte jakoukoliv službou na naši adresu:

 

Čičinka s.r.o.

Plzeňská 957/50

266 01 Beroun,

 

příp. jej můžete zaslat i na

 

BALÍKOVNU

Česká pošta - Kostelní 121/27

266 01 Beroun - Město

 

ZÁSILKOVNU:

Beroun, Plzeňská 95/44

OBCHOD S NOŽI

V případě zaslání prostřednictvím

 

DPD PICKUP

Čičinka - prodej bytového textilu

Plzeňská 957/50

Beroun

 

GLS parcel shop

Čičinka - prodej bytového textilu

Plzeňská 957/50

Beroun

 

Jestliže má zboží nějakou vadu, prosíme o její uvedení. V případě jejího potvrzení Vám společně s částkou za objednávku zašleme i penízky za Vámi zaplacenou přepravu směrem k nám.

 

V případě přepravy směrem k Vám Zásilkovnou Vám můžeme zaslat i tzv. reklamačního asistenta.

 

V tomto případě Vám zašleme kód nebo etiketu a Vy jednoduše odnesete zásilku na jakoukoliv pobočku Zásilkovny bez jakýchkoliv dalších poplatků.

 

Při odesílání, prosíme, uvádějte emailovou adresu obchod@cicinka.cz a tel. č. +420 603 466 135.

 

Děkujeme!

 

Vaše Čičinky

Zpět do obchodu